Arrangørgruppen

Fantasydage arrangeres af Eventyrriddernes Rollespilsforening i samarbejde med Københavns Historiske Marked. Arrangørgruppen har bred erfaring inden for rollespil, cosplay, events, middelaldermarkeder og underholdning.

Daniel Benjamin Clausen
Hovedarrangør – daniel@fantasydage.dk – Tlf: 23 23 49 64

Daniel har mere end 25 års erfaring med at arrangere rollespil og events og har stået for nogle af Danmarks største rollespil for både børn og voksne. Han har arrangeret faste kampagner i Radiomarken ved Bagsværd sø og pt. ”Det Nye Rige” ved Frieboeshvile i Lyngby, samt et utal af fødselsdage o.lign. Daniel er daglig leder af Eventyrridderne og har stået for rollespilsaktiviteter på Københavns Historiske Marked (tidligere KMM), Langelandsfestivalen, Bardatræf, Roskilde Dyrskue, i mange storcentre og på skoler og institutioner.

Tina Vindahl Kringelum
Hovedarrangør og hovedkoordinator – børneaktiviteter – tina@fantasydage.dk

Tina har 10+ års erfaring med film- og computerspilsudvikling, hvor hun blandt andet i sit virke som producer og tilrettelægger har brugt sit knivskarpe overblik på at komme i mål med diverse produktioner, gallapremierer og andre større events. Hendes interesse for fantasy ses især i hendes storytellingskills i spilverdenen, hvor hun sidder som manuskriptforfatter. Tina har været en del af Fantasydage fra første afvikling, hvor hun startede som frivillig, men hurtigt blev en del af ledelsen og det koordinerende team.

Ida Juul Farver
Boder og publikum – ida@fantasydage.dk

Ida har 20+ års erfaring som event- og projektleder og driver til daglig ReCreate; en virksomhed hvor psykisk sårbare designer og producerer rollespilsudstyr og upcyclede træmøbler og læderudstyr. Hun er udannet i erhvervssprog og ledelse og har spillet rollespil i 23 år, heraf de otte som forkvinde for Rollespilsforeningen Hareskoven.

Christina Bruhn
Aktører, publikum & info – christina@fantasydage.dk

Christina har 10+ års erfaring som pædagog, hvor hun er specialiseret i skole/fritid med profil i natur- og udeliv. Christina har derudover arbejdet som frivillig i flere år på Smukfest, hvor hun har været involveret i alt fra stagecrew, forplejning af kunstnere til at bygge forskellige projekter rundt omkring i området.

Christina har dertil været sekretær for Rollespilsforeningen Hareskoven i nær ved 5 år, og hun har desuden arbejdet professionelt som freelancedekoratør i eventbranchen.

Anna Alberte Krølner
Frivilligkoordinering – anna@fantasydage.dk

Anna er aktør og koordinator for Eventyrridderne. Hun har spillet rollespil siden 2016 og cosplayet i omkring 4 år.  Hun har før været frivillig supervisor på Roskilde Festival, og så er hun også spejderleder.

356189005_644812127700019_3967980328361167259_n

Henrik Viborg Nielsen
Hovedarrangør (telte og skrald) – henrik@fantasydage.dk

Henrik er en tour-de-force inden for rollespil og eventrollespil. Han har været med Eventyrridderne i 13+ år, og været med til at lave aktiviteter på både Bardatræf, Københavns Historiske Markeder (Tidligere KMM) Roskilde Dyrskue og Langelandsfestivalen. Henrik er også hyppig underviser til workshops på festivaler, skoler, i storcentre og institutioner. I 2022 var Henrik med til at afvikle 60 workshops på skoler i Gentofte kommune på 3 uger optil Fantasydage hvorefter han så forsatte med teltopsætning i døgndrift på selve festivalen.

Kim Czichelski Svejgaard
Middelaldertelte og materiel

Kim er hovedarrangør for Københavns Historiske Marked (tidligere Københavns Middelaldermarked). Igennem 13 år har han bygget markedet op til et af Danmarks største, der sidst havde mere end 30.000 gæster. Kim tager middelalderen med til Garderhøjfortet og bidrager med telte, borde-bænke og et hav af rekvisitter.